Til forsiden

Bli med Oslo Redaktørforening til København i mai

Oslo Redaktørforening arrangerer studietur til København i samarbeid med MBL. Det blir deltakelse på konferansen Digital Media Europe, bedriftsbesøk hos Weekendavisen og møte med den nye sjefredaktøren Martin Krasnik, felles middag og guiding i København ved Geir Terje Ruud.

Janine Gibson, sjefredaktør i Buzzfeed, Martin Krasnik, sjefredaktør i Weekendavisen, Geir Terje Ruud, ORs guide i København er tre av dem du vil treffe på studieturen 24.-26. april.Janine Gibson, sjefredaktør i Buzzfeed, Martin Krasnik, sjefredaktør i Weekendavisen, Geir Terje Ruud, ORs guide i København er tre av dem du vil treffe på studieturen 24.-26. april.
Janine Gibson, sjefredaktør i Buzzfeed, Martin Krasnik, sjefredaktør i Weekendavisen, Geir Terje Ruud, ORs guide i København er tre av dem du vil treffe på studieturen 24.-26. april.

Først publisert

24.-26. april arrangerer Oslo Redaktørforening og MBL studietur til Digital Media Europe i København. Vi kan tilby følgende:

  • Deltakelse på konferansen Digital Media Europe 24.-26. april til spesialpris. Konferansen finner sted på JP/Politikens Hus
  • Bedriftsbesøk til Weekendavisen og møte med deres ferske sjefredaktør Martin Krasnik 25.4
  • Vår guide i København er Geir Terje Ruud, tidligere digital sjefredaktør i Ekstra Bladet.
  • Felles middag tirsdag 25. april
  • Prisutdeling mandag 24. april: European Digital Media Awards deles ut

Alt dette er inkludert i konferanseprisen på 900 euro (vanlig pris er 1490 euro)

Digital Media Europe er passe stor konferanse som gir gode muligheter for nettverksbygging.

Frist for påmelding: 31. mars.

Du melder deg på ved å sende en e-post til ge@mediebedriftene.no. Da får du en kode som du kan bruke ved påmelding til konferansen.

Fly og hotell bestiller du selv.

Anbefalt hotell: The Square Hotel

Betalt innhold på nye måterHer er temaene for konferansen:Membership & Subscription Reloaded. Beyond paid journalism - readers as members of an exclusive clubReclaiming the Premium Ad Market. The shift from data driven to bespoke and brandedRevenue Frontiers. Becoming a content producer for Snapchat & Facebook? Setting up a trading desk for small business campaigns? What´s next?Se hele programmet herBlant innlederne:Janine Gibson, sjefredaktør i BuzzfeedEspen Sundve, VP Product Management, SchibstedPål Nedregotten, Executive Vice President, AmediaStig Ørskov, CEO JP/Politikens HusSe alle innlederne herVår guide i København er Geir Terje Ruud, tidligere digital sjefredaktør i Ekstra Bladet. Ruud som nå er frittstående rådgiver og en av initiativtakerne bak Oslo Media House, ga tidligere i år ut boken "København - 100 unike opplevelser".

Trenger du rådgivning?

Kontakt oss på telefon eller e-post

Kontakt oss
Reidun Kjelling NybøReidun Kjelling Nybø

Vi er tilgjengelige via hotline 24/7 for alle medlemmer

Utforsk ressursene

Let i NRs veiledere, domsarkiv, rapporter, kursopptak og spørsmål & svar

Trykk Enter for å søke..

Se alle ressurser

Til forsiden

Til forsiden

Designet og utviklet av Kult Byrå