Bli med Oslo Redaktørforening til København i mai
Oslo Redaktørforening arrangerer studietur til København i samarbeid med MBL. Det blir deltakelse på konferansen Digital Media Europe, bedriftsbesøk hos Weekendavisen og møte med den nye sjefredaktøren Martin Krasnik, felles middag og guiding i København ved Geir Terje Ruud.
Først publisert
24.-26. april arrangerer Oslo Redaktørforening og MBL studietur til Digital Media Europe i København. Vi kan tilby følgende:
- Deltakelse på konferansen Digital Media Europe 24.-26. april til spesialpris. Konferansen finner sted på JP/Politikens Hus
- Bedriftsbesøk til Weekendavisen og møte med deres ferske sjefredaktør Martin Krasnik 25.4
- Vår guide i København er Geir Terje Ruud, tidligere digital sjefredaktør i Ekstra Bladet.
- Felles middag tirsdag 25. april
- Prisutdeling mandag 24. april: European Digital Media Awards deles ut
Alt dette er inkludert i konferanseprisen på 900 euro (vanlig pris er 1490 euro)
Digital Media Europe er passe stor konferanse som gir gode muligheter for nettverksbygging.
Frist for påmelding: 31. mars.
Du melder deg på ved å sende en e-post til ge@mediebedriftene.no. Da får du en kode som du kan bruke ved påmelding til konferansen.
Fly og hotell bestiller du selv.
Anbefalt hotell: The Square Hotel
Betalt innhold på nye måterHer er temaene for konferansen:Membership & Subscription Reloaded. Beyond paid journalism - readers as members of an exclusive clubReclaiming the Premium Ad Market. The shift from data driven to bespoke and brandedRevenue Frontiers. Becoming a content producer for Snapchat & Facebook? Setting up a trading desk for small business campaigns? What´s next?Se hele programmet herBlant innlederne:Janine Gibson, sjefredaktør i BuzzfeedEspen Sundve, VP Product Management, SchibstedPål Nedregotten, Executive Vice President, AmediaStig Ørskov, CEO JP/Politikens HusSe alle innlederne herVår guide i København er Geir Terje Ruud, tidligere digital sjefredaktør i Ekstra Bladet. Ruud som nå er frittstående rådgiver og en av initiativtakerne bak Oslo Media House, ga tidligere i år ut boken "København - 100 unike opplevelser".