Til forsiden

Fra Boomers til Generasjon Z

Les Erik Wilbergs ferske rapport om medieutvikling, tillit og Covix 19 her.

Erik Wilberg er dosent ved Institutt for strategi og entreprenørskap ved Handelshøyskolen BIErik Wilberg er dosent ved Institutt for strategi og entreprenørskap ved Handelshøyskolen BI
Erik Wilberg er dosent ved Institutt for strategi og entreprenørskap ved Handelshøyskolen BI

Først publisert

Medieutviklingen er i dramatisk omlegging. Covid-19 har påvirket mediepreferansene og måten vi tar til oss mediene på, og mediene nyter høy tillit. Vi ser også at Covid-19 har rammet befolkningen sterkt, skriver Erik Wilberg, dosent ved Institutt for strategi og entreprenørskap ved Handelshøyskolen BI i en fersk rapport som kan leses her.

Trenger du rådgivning?

Kontakt oss på telefon eller e-post

Kontakt oss
Reidun Kjelling NybøReidun Kjelling Nybø

Vi er tilgjengelige via hotline 24/7 for alle medlemmer

Utforsk ressursene

Let i NRs veiledere, domsarkiv, rapporter, kursopptak og spørsmål & svar

Trykk Enter for å søke..

Se alle ressurser

Til forsiden

Til forsiden

Designet og utviklet av Kult Byrå