Her er den nasjonale redaksjonelle årsrapporten
61 redaksjoner - alt fra NRK til den lille Åmliavisa - er representert i årets nasjonale redaksjonelle årsrapport. Du finner den her.
Først publisert
Det er fjerde gang NR samler eksempler og produserer den nasjonale redaksjonelle årsrapporten. Den inneholder eksempler fra en rekke mediehus. Breden er sto. I år er ukebransjen representert med tre eksempler. Her er alt fra Se og Hør til Fiskeribladet Fiskaren, fra VG til Vigga, fra P4 til forskning.no.
Her er også et kapittel med medietanker - fra blant annet Torry Pedersen, Gjyri Helen Werp, Hilde Haugsgjerd og Hanna Relling Berg.
Her er også egne rapporter på medieetikk, mediejuss og innsyn.
Rapporten finnes både i digital utgave og i en papirutgave.
Dersom ditt mediehus ikke er med i rapporten, så er det ikke for seint. Den digitale rapporten kan oppdateres fortløpende. Ta kontakt her.