Til forsiden

Her er pilotstudien om betalt innhold

Leserne ser ikke forskjell på innholdsmarkedsføring og journalistikk, konkluderte medieforskerne Jens Barland og Ragnhild Olsen etter sin pilotstudie. Her er rapporten.

Foto fra rapportenFoto fra rapporten
Foto fra rapporten

Først publisert

Det var i forbindelse med Gull og gråstein-konferansen for en måned siden at medieforskerne Jens Barland og Ragnhild K. Olsen fra henholdsvis Høgskolen i Gjøvik og Høyskolen i Oslo og Akershus presenterte pilotstudien om hvordan lesere oppfatter innholdsmarkedsføring. Nå er rapporten klar. Du kan laste den ned her.

Les mer om pilotstudien på Medier24 og Journalisten.

Trenger du rådgivning?

Kontakt oss på telefon eller e-post

Kontakt oss
Reidun Kjelling NybøReidun Kjelling Nybø

Vi er tilgjengelige via hotline 24/7 for alle medlemmer

Utforsk ressursene

Let i NRs veiledere, domsarkiv, rapporter, kursopptak og spørsmål & svar

Trykk Enter for å søke..

Se alle ressurser

Til forsiden

Til forsiden

Designet og utviklet av Kult Byrå