Til forsiden

Moods of Norway-gutta til høstmøtet

Det begynte som en nachspiel-ide og endte som en verdenskjent, fargerik merkevare. På NRs høstmøte 4 november forteller Simen Staalnacke og Peder Børresen om hvordan de klarer å være kreative.

Først publisert

[@portabletext/react] Unknown block type "figure", specify a component for it in the `components.types` prop

Sammen med Stefan Dahlquist startet de Moods of Norway i Stryn for ti år siden. Nå er de etablert med en rekke butikker i Norge og er på plass i byer som New York og Los Angeles. De jobber under mottoet ”Happy Clothes for Happy People”. På ti år har kleskjeden solgt for over en milliard kroner.

Nå skal de inspirere redaktørforeningens medlemmer til å bli flinkere til å leke i hverdagen. Hele dagen 4. november er viet temaet innovasjon.

- Har man mulighet til å være kreativ og leke litt, er jo det helt klart det morsomste som finnes. Kreativiteten, lekenheten, innovasjon og det å gjøre ting på vår egen måte har vært helt essensielt i Mooods og hva vi har skapt så langt, sa Simen Staalnacke til Dagbladet tidligere i høst.

Her kan du lese mer om programmet på høstmøtet 4. og 5. november på Gardermoen. Og her melder du deg på.

Trenger du rådgivning?

Kontakt oss på telefon eller e-post

Kontakt oss
Reidun Kjelling NybøReidun Kjelling Nybø

Vi er tilgjengelige via hotline 24/7 for alle medlemmer

Utforsk ressursene

Let i NRs veiledere, domsarkiv, rapporter, kursopptak og spørsmål & svar

Trykk Enter for å søke..

Se alle ressurser

Til forsiden

Til forsiden

Designet og utviklet av Kult Byrå