Moods of Norway-gutta til høstmøtet
Det begynte som en nachspiel-ide og endte som en verdenskjent, fargerik merkevare. På NRs høstmøte 4 november forteller Simen Staalnacke og Peder Børresen om hvordan de klarer å være kreative.
Først publisert
Sammen med Stefan Dahlquist startet de Moods of Norway i Stryn for ti år siden. Nå er de etablert med en rekke butikker i Norge og er på plass i byer som New York og Los Angeles. De jobber under mottoet ”Happy Clothes for Happy People”. På ti år har kleskjeden solgt for over en milliard kroner.
Nå skal de inspirere redaktørforeningens medlemmer til å bli flinkere til å leke i hverdagen. Hele dagen 4. november er viet temaet innovasjon.
- Har man mulighet til å være kreativ og leke litt, er jo det helt klart det morsomste som finnes. Kreativiteten, lekenheten, innovasjon og det å gjøre ting på vår egen måte har vært helt essensielt i Mooods og hva vi har skapt så langt, sa Simen Staalnacke til Dagbladet tidligere i høst.
Her kan du lese mer om programmet på høstmøtet 4. og 5. november på Gardermoen. Og her melder du deg på.