Til forsiden

Rapport om globale digitale trender

Big data, betalt innhold, programmert annonsering og produktutvikling. Det er noen av det som preger og vil prege utviklingen i digitale medier i 2014, i følge Global digital media trendbook 2014.

Først publisert

"Boken", som i realiteten er en rapport utgitt av World Newsmedia Network i Chicago i USA, tar for seg utviklingen på en rekke omåder av betydning for digitale medier, deriblant både annonsering og produktutvikling, og analyserer sentrale trender i på global basis. Du kan lese et sammendrag av rapporten her.

Trenger du rådgivning?

Kontakt oss på telefon eller e-post

Kontakt oss
Reidun Kjelling NybøReidun Kjelling Nybø

Vi er tilgjengelige via hotline 24/7 for alle medlemmer

Utforsk ressursene

Let i NRs veiledere, domsarkiv, rapporter, kursopptak og spørsmål & svar

Trykk Enter for å søke..

Se alle ressurser

Til forsiden

Til forsiden

Designet og utviklet av Kult Byrå