Til forsiden

Støtter mer fleksible reklameregler

Norsk Redaktørforening (NR) støtter Kulturdepartementets forslag til mer fleksible regler for reklameavbrudd i visse sportssendinger.

Først publisert

Oppmykningen av regelverket gjelder sportssendinger uten naturlig pauser eller såkalte "fullendte" deler. Reglene vil blant annet gjøre det enklere for TV2 å plassere reklamepausene i forbindelse med kanalens sendinger fra det kommende vinter-OL i Sotsji i Russland i 2014. Her kan du lese departementets høringsnotat og NRs høringsuttalelse.

Trenger du rådgivning?

Kontakt oss på telefon eller e-post

Kontakt oss
Reidun Kjelling NybøReidun Kjelling Nybø

Vi er tilgjengelige via hotline 24/7 for alle medlemmer

Utforsk ressursene

Let i NRs veiledere, domsarkiv, rapporter, kursopptak og spørsmål & svar

Trykk Enter for å søke..

Se alle ressurser

Til forsiden

Til forsiden

Designet og utviklet av Kult Byrå